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28巻 : [13]

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発行日タイトル著者
10-Mar-2006 Analyzing Entrance Exam Item Types with Rasch アリン, デビッド; Aline, David; チャーチル, イートン; Churchill, Eton
10-Mar-2006 Delayed Merge and the Position of Not Hirose, Tomio; Nawata, Hiroyuki
10-Mar-2006 Establishing a Reference Model for a Comprehensive University Online Course System : The Application of CLUE/ORB within the Humanities-based Undergraduate and Postgraduate Program Carmichael, E. M.
10-Mar-2006 Intonation and Duration in English Questions of Japanese Speakers 前田, マーガレット; Maeda, Margaret
10-Mar-2006 Turn-taking Timing in English Activity Classes in Japanese Public Elementary Schools Hosoda, Yuri; 細田, 由利; Aline, David; アリン, デビッド
10-Mar-2006 Методика изучения притяжатеΛьных и указатеΛьных местоимений в японской аудитории на начаΛьном этапе обучения 岡野, エレナ; Окано, Елена
10-Mar-2006 エオ・ナビア語の地理的多様性 浅香, 武和; Asaka, Takekazu
10-Mar-2006 コンテキストのデザイン : 協同学習の発話データの分析から 富谷, 玲子; 高木, 南欧子; Tomiya, Reiko; Takagi, Naoko
10-Mar-2006 ディズニー^<TM>・アニメーション映画『Mr.インクレディブル』の新聞広告を載せる : 外国語映画を観るという行為のコンテキスト化 永山, 友子; Nagayama, Tomoko
10-Mar-2006 フランス語とスペイン語における主語の倒置 寺崎, 英樹; Terasaki, Hideki
10-Mar-2006 現代中国語の二重目的語構文とヴォイス構文における「授与」と「取得」 加藤, 宏紀; Kato, Hiroki
10-Mar-2006 用意が一番("The readiness is all.") : ハムレットの選択肢 橋本, 侃; Hashimoto, A. Tsuyoshi
10-Mar-2006 英語におけるストレス(stress),アクセント(accent),イントネーション(intonation)(2) 深澤, 俊昭; Fukasawa, Toshiaki

 

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